Valborg

Valborgsdage började med en ganska segh skoldag, men det var skönt att Göran släppte oss 30 min tidigare från sista lektionen. Så man kom hem lite tidigare och kunde njuta av solen i några minuter mer.

Kvällen började sedan med att jag, älsk och Tomas grillade hemma hos Patrik, blev väldigt god mat med kyckling och klyftpotatis. Sedan bar det av till en fest på en gräsplan mitt emot onoff typ;) Sedan blev det stan där man träffade en massa trevliga människor:) Kom hem vid 2 och då blev det sängen.

Fredag: Hm, dagen började med att jag vaknade upp hos älsk och hade världens huvudvärk. Tyvärr så är det något som man får räkna med när det har festats.
Jag åkte iaf tillslut emd älsk till Factory Outlet för att kolla om mina skor som jag kollat ut till balen fanns kvar, de gjorde dom som tur va. Så dom fick följa med mig hem idag. Så nu är jag färdig med allt till bal och student, det är väldigt skönt nu är det bara och vänta ut de stora dagarna.
Nu ska jag och älsk kolla på Twilight, såg filmen på bio. Men det är ju så väldigt bra så måste ju även se den igen på film.

// Lovisa

Patrik<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0