Tisdag

Skolan idag igen, men de märks att terminen börjar lida mot sitt slut. Eftersom att lärarna inte vet vad de ska hitta på under lektionerna, på eng C så fick vi bara sitta o prata om våran framtid osv. Men alla fick MVG på de så de är ju bra haha;) Sedan fick jag mitt lov idag:D eftersom att vi har distans dag imorron, mtk skönt.

Efter skolan åkte jag och jobbade en stund, sedan blev det ut till Packo o pyssla om honom även lite longering på banan så att han får röra på sin gräsmage som han börjat fått nu.
Klara är i sthlm på rikstan med sin klass, så jag har även Peggy idag så det fick bli en långtur i skogen barback. Vi råkade stöta på några läskiga kor som hon tyckte var läskiga, men som tur var så kunde jag hålla mig kvar när det helt plötsligt for iväg åt andra hållet.

Efter de blev det hem o plugga lite filosofi, så man slipper sitta med det resten av lovet.

// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0