Onsdag

Första lovdagen, den började med att jag åkte ut till Packo och pysslade med honom han fick vila idag. Nu sitter jag och väntar på att Tram ska ringa för att jag ska träffa henne efter hon slutat skolan, vilket skulle vara ngn efter 11.
Resten av dagen är inte rikgit plannerad ska kanske med mamma upp och hälsa på gammelmormor som ligger på sjukhuset, var väldigt länge sen som jag var där uppe och hälsade på henne.

Ikväll blir det iaf klassfest hemma hos Moa S som har fyllt 20 år:) Efter det så skulle det bli krogen såg jag nu efter ett sms som cristoffer skickat;)
Imorgon är det även klassfest och då ska vi vara hemma hos Moa M, de är tema filmkändisar. Man ska vara den kändis som man är mest lik, jag ska vara Paris Hilton de kommer bli lite spännande. Men jag har inga vita solglasögon så är de ngn som har vill jag gärna låna dem.
På fredag är de klassfest hos Jonna, de kommer oxå bli roligt.

Resten av helgen är inte plannerad ännu, de kanske blir att vila upp sig efter dessa fester...

// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0