Min helg

Fredag: Skoldagen var helt okej, hade ett muntligt seminarium på samhällen om texter som vi haft på distans veckan innnan. Men det gick inge vidare för mig eftersom att jag nästan glömt bort vad texterna handlade om, skulle nog ha läst de en gång till kvällen innan.
På kvällen var det klassfest hemma hos Erik, det var väldigt roligt:)

Lördag: Hm, detta var vekligen inte min dag. Det började med att jag skulle åka ut till Packo, var lite smått stressad eftersom att jag och älsk kommit överns om att vi skulle åka till Sthlm vid ett. Men man ska verkligen inte stressa när man kör bil, det fick jag lära mig. Det slutade med att jag hamnade i ett träd=/ Så nu har jag en krossad bil, hur fan kan man vara så klantig.
Dagen slutade tillslut med att jag och älsk åkte upp till Sthlm många timmar senare än tänkt, men tror inte att jag var allt för rolig mot honom där uppe. Så vi bestämmde oss för att beställa hem mat och ha det mys framför tvn. Önskar bara att jag kan vrida tillbaka klockan och få krocken med trädet ogjort...

Söndag: Vaknade upp med älsk i Sthlm, vi gick en sväng i globengallerian tog med oss hem mat. Sedan bar det hem till k-holm igen, resan hem gick väldigt bra med älsk som en duktig chafför;) På kvällen åkte jag ut och provred hästen Gizmo, en väldigt trevlig snart fyraåring som jag kände att det kanske kunde bli ngt mellan mig och han. Ska ut på onsdag igen och testa så får jag se hur det blir.

// Lovisa

Kommentarer
Postat av: Elin

Nej, usch vad läskigt att krocka. Hur gick det med dig då?

2009-05-12 @ 11:13:31
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0