Måndag

Denna dag har det inte hänt så värstans mkt, i skolan för det friluftsdag. Hedvig Lindal var och föresläste och det var ganska intressant. Sedan blev det en tipspromenad. Jag och älsk åkte och käkade lunch sen, blev köttbullemacka på sultans för mig mkt gott.

På kvällen blev det träning på friskhuset med passen styrka och step, de har blivit mina stammis pass på måndagar. Men de är ganska roliga tkr jag, men det var mkt jobbigt nu för att jag hade en sån träningsvärk i hela kroppen efter söndagens pass. Så varenda rörlse var jobbig typ;) Aja då känner man iaf att man gjort nått bra med musklerna:)

Ett litet schema för denna vecka oxå...
Måndag: Skola, Jobb, Friskhuset
Tisdag: Skola, Fika med Therese:), Packo<3
Onsdag: Packo<3, Distans arbete Sv C, Träning och solning på friskhuset
Torsdag: Skola, Träning i vingåker
Fredag: Skola, Klassfest
Lördag: Packo<3, ?
Söndag: Friskhuset, ?



// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0