Måndag, Sjuk

Vaknade upp imorse med älsk med världens halsont och frös som en tog, tog sen tempen och såg att jag hade feber. Usch hatar att vara sjuk, dagen har bestått av mkt te drickande, sovande och nässpray. Nu känner jag mig lite bättre, men halsen för fortfarane för jävla ont=/ Får leta reda på lite bafucin i medicinskåpet...

Men lite har blivit gjort idag, har betalat min klänning till balen skönt att ha de gjort nu. Sedan har jag även ringt runt till en massa bilfirmor och kollat hur mkt de ska ha för min skada på bilen, usch vad mkt pengar det här kommer att kosta FAN. Men pappa ska även ringa vårt försäkringsbolag och se hur man ska göra med sådana här skador.

Sitter nu och försöker plugga, men huvudet vill inte alls hänga med så de får nog bli lite mer sömn i soffan snart...

// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0