Lite utav helgen

På lördagen så åkte jag med amiljen och älsk till Norrköping för att kolla runt lite, jag hittade en tröja på MQ som jag är väldigt nöjd med:) Hittade även andra saker som jag gärna skulle ha köpt, men måste spara mina pengar till andra saker nu. Så det får vänta till nästa månad eller nått.
Efter blev det en tur ut till Packo och sedan en premiär grillning med familjen på kvällen. Våran galma grill funkade inte så bra så det fick bli en ny, vi passade då på att köra en premiär grillning med den på kvällen smakade väldigt gott.
Älsk var väldigt duktig och hjälpte oss att sätta ihop grillen:)

Idag, söndag så har jag inte gjort så värst mycket saker. Mest bara tagit det lugnt, jag och älsk gick och köpte fika på ica nära och satte oss på en bänk i solen och åt. Det var väldigt mysigt:)
På kvällen blev det träning på Friskhuset med passet body pump, kände att det behövdes nu var länge sen som jag var med på det nu. Så kommer nog ha skaplig träningsvärk i musklerna imorron, men det är något som man får ta.

// Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0