Lite uppdatering

Nu var de längesen som jag uppdaterade igen, det som har hänt sen mitt senaste inlägg är att vi har haft en massa klasfester. Dä vi laddat upp för studenten:D
Sedan har jag även fått en dag som modell, det kommer bli super spännade. Jag har sett några bilder ifrån de som tar bilderna och de är jättefina så jag hoppas att mina kommer att bli lika bra, synd att de kostade så mkt bara men några ska man nog få med sig hem. Jag får även ta med mig några kompisar så det kommer göra dagen ännu roligare när man får ha med sig vänner och poasa med;D

Idag är det distansdag och jag har pluggat med det sista som vi har i skolan, förhoppnignsvis iaf. Betygen sätts på fredag så lärarna kommer nog inte att hinna stoppa in ngt mer jobbigt fram tills dess. Känns hur skönt som helst att ha gjort de sista arbetet från trean. Imorgon är det prov i matte C och muntligt förhör i religion B.  Sedan är det över wiiiie.

På fredag åker även mössorna på, det kommer bli super kul. För då kommer det verkligen kännas att man ska ta studenten.


// Lovisa

Kommentarer
Postat av: Therese

Ett tips om ni vill ta bilder tillsammans är att ni säger till fotografen, annars gör dom inte det :)

2009-05-27 @ 19:01:09
URL: http://afondfarwell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0