Torsdag

Sitter nu i skolan och har 1 timmes rast innan vi ska komma igång med projektet, idag så ska jag intervjuva skolpsykologen om hur människor påverkas av traditoner osv. Men de känns lite surt med torsdagsmornar för att vi har 1 timmes matte C och sedan 1 timmes rast, men har liksom inget att göra på rasten så då får de bli lite bloggande.

Gårdagen var bra vi hade en skön skoldag med lagom mycket arbete, sedan gick vi till safiren och tittade på alla högskolors utställning. Men eftersom att jag redan vet vad jag vill plugga vidare till så gick jag bara mest runt och tittade, men jag hittade att även Kalmar har socionom utbildningen så nu funderar jag på att söka dit har hört att de är en väldigt fin och trevlig stad. Sen har man ju nära till havet därifrån.

På kvällen gick jag och Jonna på en modevisning i aulan de var även sång och dans, några i våran klass hade de som projekt och alla pengar som de fick in skulle gå till rädda barnen. Jag tycker att det var en riktigt bra uppvisning, med många trevliga klädesplagg som man kanske kommer leta upp i staden någon dag.

Patrik<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0