Tisdag

Idag har det varit en ganska skön skoldag oxå, hade tänkt att intervjuva skolpsykologen om hur människan påverkas av traditioner man hon hade inte tid förren torsdag så det får väl bli av då. Men jag visste inte att varje skola hade en psykolog, men ja nu vet jag ju det.

Efter skolan åkte jag ner till företaget och jobbade med mitt idag så att jag slipper göra det imorgon, vilket är väldigt skönt. Eftersom att vi har skola på onsdagar nu under projektet så är det skönare att ha det gjort.
Sen åkte jag till Packo och myste lite med honom, imorgon ska vi ut en liten tur i skoge var extremt länge sen som vi gjorde det. Men nu har veterinären sagt att hans ben är okej och att vi kan börja rida lite smått igen, vilket känns underbart.

Ikäll blir de träning med Jonna, vi tänkte prova på Boxning får väl se hur det går hoppas att det inte blir några blåtiror runt ögonen eller på kinderna. Men det är alltid roligt att prova på något nytt.

Patrik du är mitt allt<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0