Projekt

Sitter just nu i skolan och precis skrivit klart mitt arbete om konfirmation, det blev en ganska bra artikel om det hoppas jag. Men det var lite svårt och skriva om det eftersom att jag själv inte är konfirmerad, så jag fick fråga Jonna och Johanna om vissa saker som jag inte förstod. Det skulle vara väldigt skönt att åka hem snart och plugga lite samhäll och äta glass, jag har blivit helt beroende av glass men vet inte reikgit varför det känns ju inte som att det är den bästa årstiden för att äta de.

Klockan 5 kommer Tomas, Patrik och Linnea hem till mig, vi ska ha som en litet "möte" om våran resa till sälen. Jag vet inte riktigt vad det är som vi ska ha möte om men det får jag väll se då, jag ska iaf fråga om det finns internet i väran stuga så att jag kan göra det sista på vårat projekt där upp och skicka till mina lärare.

Ikväll blir det även träning i Vårnäs, Jag rider just nu Bojen. En liten vit mysigt häst som gör någonting roligt med sin läpp när han börjar jobba.

Åter till projekt arbetet...

Patrik<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0