Pluggande i lerig soffa

Sitter och försöker få ihop bra svar till enkäterna ifrån ettorna, men de är väldigt svårt och sammanställa något när de flesta svarar helt olika saker på samma fråga men det är bara att kämpa på.

För en stund sen så kom men kisse springades och ville göra mig sällskap vid datorn som han brukar göra ibland, bara att idag hade han precis kommit in. Han var väldigt blöt efter att ha sprungit i all slask som blivit nu, men efter ett tag upptäcke jag massa fläckar i soffan och såg då att min kisse han lerklumpar under tassarna.
Hm, så de var bara och ta med honom ner och torka av dom och nu är de bara o vänta på att leran i soffan har torkat så att jag kan ta bort det, annars blir det nog bara ännu kladdigare om jag börjar med det nu.

Lärde mig liksom de nu under nyår, när jag skulle försöka ta bort kako ifrån Tomas vita stolsdyna....


Kissen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0