Måndag

Nu är det måndag igen, veckorna går så himla fort just nu. Man hinner liksom inte med, jag har massor med saker som jag skulle behöva göra men det finns aldrig någon riktigt bra stund på dagarna för att få det gjort. Skulle behöva lite ledighet igen tror jag.

Dagen började med att jag vaknade brevid älsklingen och de blev en mysig fruksost med honom. Sedan blev det skolan, de är tur att vi har sovmorgon på måndagar annars skulle det vara väldigt segt och svårt att komma upp.

Skoldagen började med ett möte hos syon som jag bokat, tänkte kolla lite med henne om vad jag ska göra efter gymnasiet och om mina planer som jag har tänkt ut kommer att fungera. Hon undrade lite varför jag hade bokat tid eftersom att jag redan visste vad jag ville bli, så hon gick bara igen lite om vad det är för intagningspoäng till de olika skolorna och vilka skolor de finns. Så nu vet jag vad jag ska göra efter gymnasiet, jag ska plugga till Socionom!
Känns väldigt skönt och veta vad man vill göra.

Skoldagen var rätt okej idag ändå, den gick riktigt snabbt tycker jag och projektet flyter på bra.
På kvällen blev de träning på Friskhuset med passen, Pulsbalans och Dansamix. Det var vädlgit skönt och träna igen eftersom att jag intet tränat där sen i onsdags alla de roliga passen har varit uppbokade.

Patrik Bergström du är mitt allt<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0