Helgen

Fredag: Slutade tillslut med en mysigt hemma filmkväll tilsammans med älsklingen<3 Först skulle jag varit på klassfest men blev bjuden på singstar kväll med tjejerna istället och valde då det, men de blev sedan tillslut inte av och då orkade jag inte fixa iordning mig till klassfesten så de blev hemma med älsk<3 vilket var väldigt mys.

Lördag: Jag och älsklingen tog en tur med bilen till norrköping för att införskaffa lite nya saker till fjällresan, jag hittade en skidjacka på stadium och även en mössa och nya vantar. Så nu är jag redo att åka iväg, nu är de ju faktiskt bara 2 veckor kvar de närmar sig iaf.


(Min Jacka)


Söndag:
Idag blev det bara en slapp dag där det inte har gjorts så speciellt mycket, vaknade upp brevid älsk och kollade sedan på slutet av vasaloppet under frukosten. Jag förstår inte hur de orkar åka 90 km, jag tror knappt att jag skulle orka mig fram till första stationen så de är väldigt bra jobbat av dem.
Sedan åkte vi till Tomas där jag provade några stavar som jag ska få låna under resan, upptäckte att jag hade vuxit ifrån de stavar som jag hade tänkt tagit med, som tur var så hade Tomas ett par som jag tror kommer fungera fin fint.
Vid 5 så blev de träning på friskhuset med passet BodyPump, då jobbar man med stång och vikter på. De var väldigt roligt, men ja känner redan nu att jag kommer ha träningsvärk imorron.
Nu ska jag göra i ordning lite te och äta muffins.

Ha det så bra.

Patrik<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0