Första Distansdagen

Sitter nu i skolan med våran första projektdag, vi har kanske inte varit se ekffektiva idag. Men det är ju 3 veckors arbete så då tycker jag att man kan få ta det lite lugnt ibörjan. Just nu sitter jag med min loggbok och funderar på vad jag ska skriva så att lärarna tycker att man jobbar på flitigt och bra.

Började skolan 11.45 idag, så det blev en tur ner på jobbet i förmiddags och gjorde mitt jobb så behövs det inte göras på onsdag. Eftersom att vi har projekt  nu så har vi inga distansdagar under den perioden.

Nu är det bara 1 timme kvar i skolan, sedan ska jag hem o käka lite glass tror jag är väldigt sugen på det.

Patrik<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0