6/2 2009

Sitter nu i skolan och väntar på Jonna och Johanna som har sovmorgon till 9, det skulle jag oxå haft men blev tvungen att skjutsa patrik till skolan för att han inte hade någon bil. Så nu passar jag på att plugga lite till samhällsprovet som vi har 12:30 känner mig inte så värst förberedd så jag hoppas att det kommer gå bra.

Igår var det träning i vingåker med Bojen, han är en väldigt söt häst måste jag säga tror att jag börjar bli lite små kär i honom. Vi tränade på sjänkelvikning och det gick rätt hyftast iaf, vi gjorde även ett galoppombyte igår då vart jag stolt över oss två.

Nu ska jag snart komma igång med projektet...

Patrik älskar dig massor<3<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Nej, jag tränar inte där. Men har tränat på hälsogymet, mwen det var lite väl maskulint för mig kändes det som ;)

Så funderar på att börja träna någonstans igen, kanske är friskhuset en bra idé? :)

Är odm dyra där eller? =)

2009-03-06 @ 11:31:40
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0