4/3 2009

Idag bestämde sig våran grupp för att jobba hemma med projektet, har varit väldigt skönt. Man jobbar liksom bättre hemma i lung o ro och inte med massa annnats som händer o sker i rummet. Men imorgon blir de skola eftersom att dagen börjar med Matte C som vi måste ha som lektion fast vi har projekt.

Idag har jag förutom att jobbat med projektet, pluggat samhäll, vart uta och myst med packo, vi tog en liten promenix i skogen i solskenet. Sedan hade jag en liten vårstädning i min bil och städade ur den helt invändigt, så nu känns det mycket bättre och sätta sig i sin rena bil.

Britta följde med mig idag som smakråd när jag skulle prova ut min balklänning, det fanns hur mycket kläningar och efter många provanden så fastnade jag för en mörkröd/ rosa ballongklänning med en rosett på magen. Jag är väldigt nöjd över den och längtar lite till balen nu så att man kan få visa upp sig i den. Väldigt snällt att du följde med Britta, jag behövde verkligen ett par extra ögon och tankari alla dessa modeller. Nu är det bara och hitta ett par passande skor till min klänning.


Min klänning


På kvällen blev det träning med Jonna på Friskhuset, vi tog passet Bodypump. Jag känner redan nu att jag kommer att ha träningsvärk imorgon speciellt i knäna, jag la till lite extra vikt på min stång idag för att det ska ta lite mera på musklerna. Men jag gillar det passet, för man känner verkligen att det tar på kroppen men jag får väl se om jag blir något starkare snart.

Älsklingen ska sova hos mig inatt så nu ska jag sätta mig och mysa brevid honom i soffan.
Älskar dig hur mycket som helst Patrik<3<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad fin klänningen var!

Vad är det man gör på ett bodypump pass? :)

2009-03-05 @ 18:45:15
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0