3/3 2009

Skoldagen har varit väldigt skön idag med, men vart väldigt trött på att sitta och sammanställa alla enkäter som vi gjorde innnan julllovet och inte han klart med. Men nu är jag iaf klar med bygg 2:an och Spit 3:an på duveholm, så nu är det bara samhälls 1:an kvar. Har nu precis skrivit klart om Mårten Gås som är en tradition i Sverige, visst inte om att den fanns förren idag, men nu är även den sidan klar.

Min projektgrupp bestämmde oss för att vi ska jobba hemma med projektet imorgon, vilket kommer bli väldigt skönt. Jag tänkte skriva klart allt som jag ska göra idag, så att jag bara kan sitta och fokusera på samhällen imorgon eftersom att vi har prov i det på fredag.

Skollunchen idag var fisk och eftersom att det inte direkt är en favorit så åkte jag, Jonna, Johanna, Julia och Frida ner till sultans på norr och åt mat där, det var väldigt mycket godare.

Nu ska jag sätta mig och samanställa åk 1:ans enkäter....

Patrik du betyder massor för mig<3<3<3<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0