2/3 2009

Dagen blev väldigt skön i skolan, vi beslöt oss för att gå hem vid halv 3 istället för halv 4. De är det som är skönt med projekt att man kan gå hem lite tidigare, men man måste ju ändå få mkt gjort så vi slipper sitta sista vecka och stressa. Helst skulle man vilja jobba hemifrån men de går däremot inte lärarna med på, men då skulle det nog inte bli så mkt gjort heller.

Efter skolan gjorde jag mamma sällskap, vi åkte typ runt hela stan och utförde en massa ärenden. Men det blev mkt gjort så det är iaf skönt.
Sedan åkte jag till Friskhuset och tränade med Tram, träningen blir så mkt roligare när man tränar med någon som man känner. Vi hade passen corebol och pulsbalans, de va roliga pass där man verkligen fick känna hur bra balans men egentligen hade.

Sedan vart de hemfärd och mat, efter de var tanken att sätta sig och läsa lite samhäll som vi har prov i på fredag men jag upptäckte då att jag glömt böckerna i skolan. Så de får helt enkelt bli av imorgon.

Kom på imorse att jag haft mitt körkort i 3 månader idag, tiden får fort.

Älskar dig hur mkt som helst Patrik<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0