Stockholm

Helgen har spenderats i sthlm tilsammans med älsklingen, vi åkte upp för att hälsa på hans pappa som fyllt år. Det firades bla. med vädldigt god mat på en restaurang och sedan lite presentöppning.
Vi hade även lite tid till shopping och besökte några köpcentrum som vi inte varit på förut, där hittade jag en sporttpp och en blå tröja.



Tåget kom in vid till stan vid halv 4 idag och då begav jag mig till Friskhuset där jag har spenderat ganska mycket tid den senaste veckan, men jag tycker att det är väldigt roligt att komma igång med träningen igen. Idag blev det något special pass som hette styrkestepp.



Tack för en underbar helg älskling, du betyder massor för mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0