Sportlovet

Har varit dålig på att uppdatera min blogg nu under lovet, men har haft mycket att göra så har inte riktigt haft tid för att sitta vid datorn denna vecka. Men min lov vecka har varit väldigt skön och mycket roligt har hänt.
En liten sammanfattning...
Har umgåtts mycket med älsklingen, vi har bla. kollat på film, fikat och varit runt lite på stan och kollat in jackor till våran resa om 4 veckor. 

Jag har även träffat Linnea och åkt skidor med henne i spökbacken, vi var ute i onsdags kväll då det var fyrverkerier i
backen.

I torsdags så blev jag, Jonna och Julia bjuda på mat hemma hos Johanna. Vi beslöt oss för att försöka oss på att göra en pannkakastårta, den blev kanske inte så vacker men väldigt god men många olika godsaker i.

Igår så träffade jag Therese först tog vi en promenad i solen sedan blev det en god fika på coffehouse med mycket prat, var ju ett tag sen som vi träffats.

Jag har även ägnat en hel del tid på Friskhuset med massa olika roliga pass, igår testade jag på aerobic men upptäckte snabbt att de inte riktigt va min grej eftersom att jag inte alls har någon kordination.

Min helg kommer nog mest bestå utav plugg som jag har skjutit fram under sportlovet, men nu måste jag ta tag i det eftersom att vi har 2 prov denna vecka som kommer och en samhälls distans.
Men har även lovat mamma att hjälpa henne med systers häst Peggy, eftersom att Klara är i Romme med sin kompis över helgen. 
 
Peggy Pride

Åter till pluggandet....

Älskar min Patrik massor<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0