Skön skoldag idag oxå

Har haft en väldigt skön dag idag oxå, måste jag säga. Vi började skolan 9:40 med att ha prov i svenska C i retorik, jag tycker att det gick väldigt bra för mig det var inte så svåra frågor men extremt mycket att skriva.
När provet var klart fick vi reda på att läraren i engelska C var sjuk idag med, så vi slutade 11:30, väldigt skönt.

Då tog jag bilen ut till stallet för att fixa där och mysa med Packo, nu har han antligen fått på sig broddarna bak så snart är det dags att försöka sig på att rida honom. Tror att han kommer att vara väldigt pigg och glad då.

Nu ska jag följa med älskligen och hans hund Zeke ut på en promenad, sedan tänkte jag sätt mig och plugga med distansen imorgon som är psykologi och vi ska skriva en uppsats om stress.

Nu måste jag kila, Patrik och zeke väntar.

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0