Måndag

Kändes välidigt jobbigt när man vaknade idag och visste att man bara om någon timme var tvungen att bege sig till skolan, men det är väldigt skönt att vi börjar 11:45 varje måndag så att man fick en ganska lång sovmorron idag ändå. När jag lite halvstressad sprang ut till bilen så upptäcker jag att den har helt frostat igen och skynket som jag lagt på den inte går att få bort, springer in igen för att byta till familjebilens nyckel. Pappa är inte så förtjust i att jag åker med den bilen till skolan för att den ska skadas. Men hade tyvärr inger val. Jag kom iaf i tid till första lektionen som var samhäll, skoldagen var väldigt seg och den blev inte bättre när jag fick de tråkiga beskedet ifrån älsklingen<3

Älskar dig hur mkt som helst Patrik<3 Finns här för dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0