Ledig dag

Onsdag idag vilket innebär distansdag, måste säga att det är en väldigt skön dag. Även om man måste plugga så är det skönare och göra det hemma, blir nog mera gjort då skulle jag tro.
Idag så började min dag med att jag åkte ut till Packo och pysslade, sedan åkte jag till jobbet och jobbade några timmar. Nu ska jag strax börja med lunchen och sedan sätta min ner och plugga med distansen som idag är samhäll och sedan filosofi som vi har prov på imorgon.

Gårdagen vart en väldigt skön dag, hade bara en lektion i skolan och det var prov i svenska B. Provet var lagom svårt men jag vet inte rikigt hur det gick, men får väl se när de är rättat o klart.
Efter skolan åkte jag till Packo och gick en promenad med honom i skogen, sedan tog jag en tur till sultans på norr och köpte en varsin vaniljsemla till mig och älsklingen<3

På kvällen blev det träning på Friskhuset med passen core och step, har läst i tidningen ridsport att core ska vara väldigt bra träning för ryttare eftersom att man använder sina magmuskler när man rider. Jag får väl se om de ger något resultat snart.

Dags att laga lite lunch...

Patrik<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0