Helgen

Lördag: Jag började dagen med att vakna upp brevid älsklingen<3 Sedan åkte jag ut till Packo och pysslade om honom, efter tog jag och mamma en tur ut till Peggy. Jag tog då en barbacka tur ut med henne i skogen, de va mysigt när de snöade men sedan kom det kanske lite väl mkt snö. Men de var roligt att rida på henne igen, tror att de var ett helt år sen som jag gjorde det sist. På kvällen blev det sedan tv mys med älsk<3

Söndag: Dagen började med att jag vaknade upp brevid Patrik denna morgon oxå<3 Sedan åkte jag och mamma ut till Peggy och idag så tog vi en tur på banan, ibörjan va hon lite tveksam vem jag var och var lite stretig. Men efter ett tag mjuknade hon och vi kunde jobba på med former och böjelser.
Sedan tränade jag på Friskhuset, det blev passet body.

Patrik, jag älskar dig hur mkt som helst<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0