Alla Hjärtans Dag

Dagen började med att jag vaknade brevid min älskling, vi gick då upp och åt en mysigt frukost. Sen tog vi en tur ner till sultans på norr och köpte en hjärtbakelse, den va väldigt god.

Efter det blev det en tripp för mig ut till stallet och pyssla med Packo i det soliga vädret.

På kvällen kom älsklingen över till mig och vi hade en liten presentöppning, jag fick ett stor mjuk hjärta och en chokladkakka med hallon smak välidgt gott. Han fick ett par björnisar och en chokladkakka av mig.

Sedan blev det en bit mat hemma hos mig med familjen och efteråt efterrätt till melodifestivalen.

Hoppas ni också hade en bra dag!

Älskar min Patrik!<3<3<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0