9/2

Idag har det varit en väldigt skön dag som jag har lyckats fått väldigt mycket gjort på.

Vi började skolan vid 11:45 och hade en samhällslektion, efter de fick vi reda på att våran lärare i engelska C var sjuk så vi gick och pratade med Maggan, svenska läraren. Hon gav oss tillåtelse att åka hem och plugga, så vi slutade vid halv 2 det var väldigt skönt.

Efter skolan blev det en promenad i de sköna solvädret ner till stan, där köpte jag en present till alla hjärtansdag åt älskligen. Sedan gick jag hem och satte mig med svenska C boken och började läsa om retorik som vi har prov på imorgon, hoppas att det kommer gå bra känner att jag börjar få koll på det som står i boken nu iaf.
Efter en stund kom älskligen hem till mig och jag glömde bort mitt pluggande så de får jag ta tag i nu igen...

// Lovisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0