25/2

Det blev inte så mycket plugg idag som jag hade hoppats på, lovet gick alldelses för snabbt och jag är fortfarande inte sugen på att plugga. Man är väl direkt aldrig sugen men, jag har liksom bara ingen lust just idag. Men jag har iaf gjort klart distansen, vet inte riktigt om den blev så jättebra för det var svårt och veta hur man skulle svara och hitta den perfekta faktan till Eriks frågor. Har även hunnit med lite plugg till filosofi provet imorron, sitter med boken just nu.

Jag träffade älsklingen efter han slutat skolan, vi kollade på Patrik 1,5 jag tycker att filmen var lite små rolig och helt okej. Kan gärna titta på den igen. Till filmen så frossade vi med massa fika de va väldigt gott, men känner att de har nog blivit lite för mycket fika för mig nu så ska nog tagga ner lite på den biten.

Senare så åkte jag till Friskhuset och tränade med passet boxmix, de var något nytt som de började med idag. Passet var väldigt roligt och lite annorlunda, med mycket sparkar och olika boxningsslag. Skulle tro att det är ett väldigt bra pass om man behöver få ut sin ilska någon gång.

Fick även reda på att min andra farfar dog igår, även om vi inte har setts på ganska många år nu så är jag ändå lite ledsen över det. Jag kommer ihåg honom som en väldigt mysigt person som jag gärna skulle velat umgåtts mera med. Nu får du vila i frid Arne.

Patrik du betyder allt för mig<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv; Haha visst, vill du att jag ska fixa din blogg någon dag? :)

2009-02-26 @ 18:41:26
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0