13/2

Sitter nu i skolan och har precis haft prov i Religion B, det var länge sen som det gick så dåligt för mig på ett prov. Hann inte plugga så mycket igår som jag hade tänkt mig och de kände jag verkligen nu när jag satt och skrev. Jag hoppas på ett G iaf. Nu är det bara samhällskunskap och matte C kvar sen är de sportlov!

Gårdagen bestod utav en ganska seg skoldag, där det inte blev så mycket gjort i något ämne, efter det tänkte jag åka hem och sätta mig och ösa med religionen men då kom älsk förbi och jag glömde liksom bort boken.
Senare på kvällen så åkte jag och tränade i Vingåker, jag och Omega kämpade på riktigt bra tycker jag fast han kanske inte hade det bästa bettet.

Nu ska jag kila iväg på Samhällen!

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0