11/2

Distansdag idag måste säga att de är väldigt sköna, för man hinner med så mycket den dagen som man typ aldrig annars gör i veckorna. Idag så började jag dagen med att åka till jobbet och städa och plocka med lite papper, inte direkt den roligaste syslan på dagen så därför fick den göras först.

När jag var klar bestämde Jonna och jag oss för att åka till Friskhuset och träna nu på lunchen, det blev passen cms styrka och sedan spinning. Det var väldigt jobbigt men roligt, jag tycker att man känner sig väldigt duktig efteråt och man kan åka hem och duscha med gott samvete.

Efter passet ringde mormor och frågade om jag ville komma över på en bit mat, eftersom att jag inte hade planerat min lunch som vanligt så blev det utmärkt. Blev kvar där en ganska lång stund eftersom att det finns rätt mycket och prata om, tror inte vi har setts ordentligt sen jul.?

Sedan blev det hemfärd och ombyte till stallkläder, sen åkte jag ut till Packo och myste lite med honom. Blev tyvärr ingen ridning idag heller för att det var så hårt på banan och skogen är inte så bra att ge sig ut i en själv eftersom att han är så extremt pigg. Så det fick bli pyssel med godisätande idag, inte fel det heller.

Nu ska jag sätta mig och läsa i religionsboken, har prov på fredag...

Älskar Min Patrik<3<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Duktigt att träna, jag borde börja med. Men orkar inte ;)

2009-02-11 @ 19:00:50
URL: http://trelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0