10/2

Yees, nu är jag äntligen klar med distansen som vi har imorgon. Det är väldigt skönt.

Hade träning på Friskhuset idag, passet var konditionscirkelträning. Det var ett lagom jobbigt pass tyckte jag när jag utförde det men jag känner nu i mina muskler att det nog kommer va lite träningsvärk imrorgon.
Imogorn tänkte jag oxå träna ett pass får se om det blir styrka och spinning med Jonna på middagen eller om det blir body pump på kvällen, de beror på om Jonna har vaknat tills passen börjat.

Efter Friskhuset så åkte jag med älsk och kollade på hans innebandy match, de vann med 15- 9 grattis Gnuoxe!
Sedan blev det hemfärd igen för att göra klart distansen...

Nu ska jag lägga mig och kolla lite på tv, sedan sova.
Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0