Uppdatering

Äntligen dags för lite uppdatering av bloggen, har verkligen inte haft tid att sätta mig ner och skriva i den på länge nu. Jag har förmycket inbokat på dagarna, men nu är det påsklov och då ska jag nog försöka komma igång med bloggen igen.

Mycket har gjorts för mig efter mitt senaste blogg inlägg några saker är:
Fjällresa till Sälen den 19/3-22/3 med Linnea, Patrik och Tomas. Resan var väldigt rolig och det var många fina nedfarter att välja på, dock blev en utav alla våra favoriter trollskogen med alla hoppgupp i;) Linnea och jag hade tänkt att ta oss ned för väggen men när vi sedan fick se den i verkligheten så valde vi att leva så den backan får vänta tills nästa gång man åker dit;P Stugan var oxå väldigt fin, det var väldigt mkt snö där, 88 cm tror jag att det var. Säger bara att den resan måste göras om! Mer bilder om resan ligger på Bilddagboken och Facebook.



Den 28/3 skrev jag högskoleprovet i Södertälje, jag hade sökt plats här i stan på Duveholm. Men de på högskoleverket hade på något sätt lyckats placera mig fel och det gick inte att ändra. Hm så de var bara att ta sig till Södertälje och skriva provet, den 24/4 får vi vårat resultat dock tror jag inte att det gick så bra. Provena var ju någon grad svårare än nationella om man säger så, men de ska bli spännande och se vad resultatet blir.

Sedan har även massa annat hänt...

Igår var jag och Patrik i Norrköping och letade skor och studentklänning, Patrik hittade inga skor men jag hittade min studenklänning. Det blev en vid klänning med tubtopp mycket nöjd med den. Så nu är det bara skorna kvar till både balen och studenten, men det kommer nog inte att bli så lätt att hitta. Får bli en tripp till Sthlm eller nått sånt.

Idag har jag varit och fikat med Linnea på sultans det var mycket trevligt och gott. Snart ska familjen åka till mormor och fira henne på 66-årsdagen, hon fyller egentligen imorron men eftersom att alla jobbar och så får vi fira imorgon. Hoppas även på att få träffa älsklingen ikväll<3<3

Patrik Bergström<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0