Torsdag

Yeey nu är det äntligen påsklov, även för mig.

Dagen började med att jag vaknade upp brevid älsklingen och åt en mysig frukost.
Sedan bar det iväg till TC bilvård där jag skulle byta ut mina vinterdäck till sommardäck, det var lite skumt där tkr jag eftersom att själva bytet tog 40 min och det kostade 200 kr. Kändes nästa som att man kunnat gjort det själv.

Efter det så åkte jag hem till Britta, det blev väldigt mycket gott fika där och en massa prat såklart:)

På kvällen bar det iväg till vingåker och träningen, idag blev det dressyr med Filip vilket gick över förväntan. Johanna var mkt nöjd över min sits som jag nu har tränat med hemma på Packo väldigt mkt och igår kände jag att den gett reslutat.
Bilvägen hem blev inte lika rolig, när jag kört förbi baggetorp och var i princip hemma så såg jag en grävling komma upp på vägen precis frmför min bil jag hann inte ens reagera förren det bara rummla och smälde till i bilen. Fan jag körde på den. Varför just jag som är en sådan djurvän, det var många bilar bakom mig så kunde inte stanna och se hur det gick med den.... Påkörningen orsakade även en lite bukla och skrapningar i lacken på bilen. Uscha vilken oturskväll.

Som tur var så kunde jag krama min älskling på kvällen när han sov hos mig:)

Patrik<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0