svullen fot

Hm igår kväll så hyrde jag och Patrik filmen Australia, den var mkt bra måste jag säga även om den var väldigt lång 2 h och 39 minuter. Så känndes inte filmen så lång som den var, det var alltid nått som hände och det gjorde den mkt spännande. Rekomenderar den starkt.

Men precis när vi skulle starta filmen så fick jag jätteont i foten o lite upp på benet jag kollade då och såg att min fot var jättesvullen så man såg inte min fotknöl, det var väldigt läskigt. Jag fick då åka hem till mamma som kollade på det och då upptäckte vi ett myggbet som jag kliat på såklart;) Det kanske var orsken till svullnaden trodde hon, det blev iaf alsolsprit och plåster. Men foten och benet är fortfarande svullen idag och gör ont. Så om de är inte är borta imorgon så får de bli att ta och kolla upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0