Söndag, Påskdagen

Idag blev det påsklunch med släkten, med en massa påskmat och annat gott. Fast egentligen så är jag inte så jätte förtjust i påskmat, det blir så tort på nått sätt. Sen liknar det julmaten så mkt, vet inte riktigt om det finns något som skiljer de båda borden åt;) Men efterrätten som vi hade idag var väldigt god.

Sedan har jag suttit och pluggat lite på det som jag har skjutit upp hela lovet, men kände att nu var det dags att ta tag i det. Så nu har jag suttit med min engleska C- book report.

Nu har jag precis ändrat på min ansökning till högskolan, jag bytte från högskolan i Kalmar till mälardalens universitet. Jag tror att det kommer bli bättre så, inte lika långt hemifrån;) Så nu har jag mina fyra högskolor, jag hoppas att jag kommer in på mitt första handsval som är Norrköping.

Nu blir det en promenad med mamma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0