Måndag 27 April

Skola igen, helgerna går alldeles för fort just nu. Eller alla dagar gör nog det, Jonna sa idag att det är ca 47 skoldagar kvar innan stutenden. Det känns väldigt skönt men endå lite panik artat oxå, jag menar att lämna trygga skolan och komma ut i verkligen vuxen livet där man inte riktigt vet vad som kommer att hända.
Jag kom på för några dagar sen att tänk om jag inte kommer in på någon av de högskolor eller universitet som jag sökt, vad ska jag göra då. Det har jag liksom aldrig tänkt på, jag har liksom räknat med att komma in på någon skola. Men just nu så kanske man ska göra upp en plan B ifall.

Skönt med sovmorgon idag oxå, har känt mig seg hela dagen idag med. Är inte van att festa så länge på nätterna längre hehe. Dags att börja vana sig med det igen, nu såhär innan studenten och allt. Skoldagen bestod utav en trafiksäkerthetsdag där vi fick se bilar släppas ner från luften och en sorglig film som gör att man verkligen börjar tänka på hur man kör i trafiken och att man kanske ska börja ta det lite lugnare i vissa situationer. Efter som att en krock kom uppstå så fort. Det känns lite läskigt tycker jag, så det är bara att ta det lugnt.
Snart har jag haft körkort i 5 månader, jisses vad tiden går fort när man har roligt.
Min Pärla:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0