Lördag, Påskafton

Idag har det inte gjort så mkt ansträngande saker, vaknad upp brevid älsklingen på morgonen. Sedan blev det lite planering med Tram, vi hade planerat att åka på fest i vingåker. Men vi kom sedan fram till att det får nog bli nästa helg istället. Sen gick jag hem och letade efter påskägg och hittade två stycken med både godis o pengar i:)

Så jag och Patrik åkte ut till hans pappa som var här i stan vid sin sommarstuga, där satt vi och stekte i solen några timmar och sen fick jag ett påkägg. Tack Mats:)
Sen åkte vi ut till Packo och pysslade med honom, Patrik vågade sig på att borsta Packo för första gången. Det var modigt gjort;)

Jag var ensam hemma på kvällen för mina föräldrar var på kalas, så jag och patrik hade planerat hela dagen att vi skulle beställa hem mat från Hot Basilika. Men när vi väl var jättehungriga och gick fram till resturangen så hade de stängt hela påsken, hm med småsura miner så åkte vi till Kings och köpte med mat därifrån.
På kvällen blev det sedan lite filmmys och taxi körande till bla. Baggetorp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0