Helgen

Fredag: Skola fram till halv 4, men denna dag fick jag faktiskt väldigt mycket gjort och många redovisningar blev klara. Jag hade först bokredovisning på engelska c, sen blev det redovisning på religion b och tillsist så hade vi ett seminarium på samhäll c. Så nu är de skönt att allt detta är över.
Efter skolan träffade jag älsk, vi åkte och köpte mjukglass och satt o gassa i solen. Sedan mötte vi Karl som var ute med sin cab, vi hängde med honom till Ica nära och då hoppade jag in i hans cab istället. Shit vilken bil, jag skulle gärna äga en sådan. Men jag var glad att jag fick ta en tur med Karl i den oxå, tack Karl:)

Lördag: Vaknade upp brevid älsk, vi tog sen en tur till factory outlet och tittade skor. Jag hittade ett par som skulle passa perfekt till min klänning på balen, men tyvärr så hade jag inte pengar till dom just då. Så jag hoppas att de finns kvar när lönen kommer:) De var ett par svarta med hög klack, med sommarstil de kommer bli perfekta.
Sedan åkte jag ut till Packo och tog en skön ridtur i skogen, kännde verkligen att det behövdes. Att rensa hjärnan från tankar och bara vara ute i skogen med Packo och njuta.
På kvällen blev det grillfest med klassen i sjukhusparken, vi placerade oss typ vid kupolen och dukade upp för mat. Jag, Jonna och Johanna delade på ett korv paket med bröd. Men det blev väldigt kallt efter ett tag och när fitarna inte heller hjälpte så mkt så gjck vi hem till Lisa som bor precis i närheten. Det var trevligt, men det blev nyktert för mig denna kväll eftersom att jag lovat för längesen att vara taxi till mamma och pappa som skulle på fest i baggetorp.

Söndag: Idag har jag gjort allt nyttigt som man gärna skjuter upp under helgen, men som man måste ta tag i tillslut. Så nu har jag pluggat lite matte c och sedan psykologi. Nu har jag precis städat klart mitt rum som verkligen behövdes redgöras;) Hade som mål att tvätta bilen idag oxå, men tror nog att det får vänta tills imorron även om den kanske är skitigast av allt. Men så blir det när man har häst och åker på grusvägar som vägrar torka.

Men nu blir det duschen för mig....

// Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0