Helgen

Lite uppdatering igen, blir lite dåligt med sådant när det är så fullbokat på mina dagar med träning, häst och skola.

Helgen
Fredag: Då vart det filmmys med älsk vi kollade på The Mist och Benknäckargänget, vet var helt okej filmer:) Mellan filmerna fick jag även agera taxi åt pappa som varit hos någon vän och umgåtts.

Lördag: Dagen började med att jag vaknade med älsk, sedan så tog jag en tur ut till Packo och pysslade med honom. Efter blev det hem för ombyte och fix för att Magnus, Patriks låtsaspappa hade 40-års kalas. Men han fyller nu på måndag egentligen. Festen var mycket trevlig med väldigt god mat och dryck. Men festen var väldigt lång och Patrik och jag gick inte och la oss förren 4, så det var nästan så att solen höll på att komma upp då;)

Söndag: Denna dag blev det inte så mkt gjort, vaknade hos älsk vid 12 åt lite frukost, sen gick vi och la oss igen och sov till typ halv 3. Sedan blev det en lite promenad till ICAnära och sedan hem och kolla film och halvsova lite. Vi var väldigt slitna efter gårdagen måste jag säga, både av att vara vakna länge och sedan kanske ta lite för mkt av den goda drickan.
Men det blev en mysig dag ändå.

Jag och Älsk i stugan i Sälen<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0