7 April

Idag började dagen med att sjunga för pappa eftersom att han fyller 46 år idag, Grattis pappsen:)

Efter det blev det jobb 7:30-16:30, man blir väldigt trött av att jobba så länge när man dessutom inte är van. Sen känns de lite tråkigt att gå inne o jobba, när man kunnat vara ledig och suttis i solen med en glass eller nått. De possitiva med jobbet är att jag inte behöver åka till Friskhuset o träna sen eftersom att jag lyfter så många och tunga kartonger hela dagen så jag får min styrketräning genom det;)

Efter jobbet blev det en tur ut till Packo, vi tog en skön ridtur i skogen. Det var väldigt skön, han njuta lite av solen iaf. Men det var några som var ute o körde som dårar med sina cross motorcyklar i skogen så att vi fick ta en lite kortare runda än vad jag hade planerat, eftersom att Packo verkligen ogillar crossarna.

På kvällen kom släkten och firade pappa, du blev det ännu mera tårta MUMS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0