15 min till Påsklov!

Sitter just nu på jobbet och väntar på att klockan ska ticka till 16:30 då jag slutar och äntligen har påsklov! Har även idag jobbat sen 7:30, men har inte lyft lika många kartonger idag så det får kanske bli något pass på Friskhuset ikväll får se om det finns några roliga kvar.

Ikväll ska jag träffa älsklingen, han ringde precis och berättade att han hade hyrt filmen Rallybrudar. Så det kommer bli mysigt med filmkväll:) Men innan det ska jag åka ut till Packo och ta en sväng på banan idag tänkte jag, nu är det inte lika varmt ute så nu kommer han inte bli så svettig av passet och det är bra.

Nehe dax att göra någon nytta igen....

Patrik<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0