15 April

Distansdag idag, väldigt skönt att vara ledig men igen men jag har inte så bra koll på vilken dag det är längre. Ringde till älskl förut och trodde det var lördag så men men, det är ju så det ska vara när man har haft lov.

Dagen började med att jag vaknade upp brevid älsk, sedan skulle han till skolan så jag fick skjuts hem. Men han hade sovmorron till 9.20 idag, så jag fick sova lite mer på min lediga dag iaf;)
När jag kom hem åkte jag ut till Packo och pysslade sedan blev det en skön ridtur med honom, solen kom precis fram när jag la på honom sadeln så det var väldigt skönt. Sedan fick hästarna lunch och jag åkte hem.

Nu ska jag strax kila iväg och möta Tram, vi ska fick på sultans på norr. Hoppas det finns nått bord utomhus att sitta vid i detta fina väder:)


Jag och Tram p´ Safiren



Aja dax att göra sig i ordning nu...

//Lovisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0