14 April

Första skoldagen efter lovet, känndes väldigt hårt att gå upp på morgonen måste jag säga. Tur att jag hade älsklingen som kunde puscha på lite. Skoldagen var välidgt seg, vi hade en temadag och temat var Afrika. Vi var på 4 föreläsningar om olika saker i Afrika, den sista föreläsningen kändes väldigt seg så jag och Tram turades om att sova på varandras axlar;)

Efter skolan blev det en sväng till jobbet och fixa lite saker, sedan vidare till Packo. Kunde tyvärr inte rida honom idag eftersom att foten var väldigt svullen idag med:(

När jag kom hem kom älsklingen eftersom att vi firade 2 år och 11 månader igår:)<3
Pappa kom hem sen och frågade om vi ville följa med och kolla på en båt i västerås, självklart föjde vi med och de gjorde även mamma efter viss övertalan. Båten var välidigt fin måste jag säga men väldigt stor, ser fram emot en massa båtsemestrar i sommar med den. Om säljarna går med på vårat bud;) Så nu är de bara och hoppas att det inte kommer någon super rik och lägger ett mycket högra bud....

När vi kom hem vid 22 så blev det filmmys med älsk<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0